Семеен хотел „Черният щъркел” се намира в сърцето на живописния Природен парк „Русенски Лом”, в село Нисово, на 30 км. от гр. Русе. До пандемията хотелът работи чрез около 35-40% Booking и Grabo и около 50% организирани групи. След пандемията с 90% организирани групи и малък брой индивидуални туристи. Партнираме си с над 20 туроператорски фирми. Мероприятията на които сме били домакини основно са семинари, тимбилдинги, срещи на випуски, юбилеи, фирмени партита, ловен туризъм, детски лагери и зелени училища. Дейността стартира през есента на 2006 г. чрез одобрен проект по програма САПАРД, чрез фирма "ЕТ Драгомир Стоянов". Стоежът е завършен през юли 2008 г. и започва да работи в началото на август 2008 г. В края на 2014 г. фирма "ЕТ Драгомир Стоянов" е преобразувана в "Черният Щъркел" ООД. На международната туристическа борса „Ваканция 2009″ в София, хотел „Черният Щъркел“ получи изключително признание като най- добър семеен хотел. Отличието „Златен приз“ бе връчено от сп. „Туризъм и отдих“ за уют, гостоприемство и професионализъм. През 2012 г. хотел „Черният Щъркел“ бе удостоен с грамота от Министерството на икономиката, енергетиката и туризма за принос в развитието на туризма на територията на община Иваново в категория „Семеен хотел“. От 2014 г. сме носители на марката за качество Зелена къща® , която гарантира места за настаняване с гостоприемството, отбрани заради тяхното автентично посрещане и грижа за природата при обслужването на гостите си. Удостоени сме с благодарствено писмо от Управителния съвет на Българска хотелиерска и ресторантьорска асоциация за домакинство и перфекна организация при посещението на представители от национални медии и членове на БХРА. Израстнал/и сме в оценката на Booking от 8.7 пре 2015 г. до 9.5 през 2022 и 2023 г. Хотелът се намира на главен път трети клас и е добре достъпен от всички посоки. На територията на Природен парк "Русенки лом" е най разпознаваем и високо оценен от клиентите. В набиращата опопулярност на тази дестинация, хотелът няма адекватна конкуренция. Изградили сме голяма банка от доволни и връщащи се отново клиенти - туроператои, фирми, ловни групи, училища и индивидуални туристи. Изградена е ясна стратегия за енергийна независимост. Има много добра топлоизолация. Фотоволтаиците годишно произвеждат около 48-50 MWh електроенергия, а годишната консумация е около 46-48 MWh. Необходимо е само системата да се надгради с батерии за съхранение. Соларните панели за топла вода осигуряват през лятото на 90-95% от нуждите, а през зимата 30-40% а останалите 60-70% са от котлите на локалните отоплителни системи, които са 4 броя за по 5-6 стаи. Бизнесът се продава поради напреднала възраст и всякъква липса на желание от по младото поколение да го поемат. Бихме обсъждали цената в не голям диапазон и всякакви схеми на разплащане. Няма “нелегални” проблеми, които биха попречили на сделката с банка/инвеститор, фирмата е разпознаваема и с добър рейтинг в УниКредит Булбанк и Fibank. Имаме желание купувача да продължи да работи с марката, той би имал интерес да работи като „Черният Щъркел“ защото марката е разпознаваема и с афторитет. През годината клиентопотока е разпределен както следва - мъртъв сезон – ноември, януари, и тогава се консумираха годишните платени отпуски и се правят ремонти и профилактики, натоварен сезон – май, юни, юли, август, септември, средно натоварен – февруари, март, април, октомври. При добра натовареност, необходимият персонала е 8 човека – 1 управител, 2 готвачи, 2 сервитьори, 2 общи работника и поддръжка и 1 камериерка. От началото на 2025 г. хотелът не приема гости и персонала е освободен, но всичко се поддържа в изправност и готовност веднага да се започне работа. Биха били необходими само дребни ремонти и профилактика на съоръженията. По наша преценка, с актуални към момента цени и добра натовареност годишният оборот би бил 600-650 х. лв. и около 200 х. лв. печалба. Тази прогноза е направена на следната реалистична база - 360 дни Х 50 легла Х 100 лв./човек за нощувка, закуска и вечеря Х 70% средна запълняемост на легловата база Х 50% сезонна заетост = 630 х. лв. Бихме искали да декларираме готовност да има една година преходен период, в който ще подпомагаме безвъзмездно на новия собственик с съвети и консултации по експлоатацията и работата, а през първите 1-2 месеца и с личен труд. Бихме съдействали също за възстановяване на част от качествения персонал.