Клиентите на ИПС 7 за резултатите от GPS тракерите

30.01.2019г.
Клиентите на ИПС 7 за резултатите от GPS тракерите

В последните години монтирането на проследяващи устройства на фирмени автомобили стана доста популярно. Собственици на много фирми оцениха плюсовете, които тракерите във фирмените коли им носят: сигурност и безопасност, 24-часов контрол над използването на превозното средство, контрол на горивото и движението и не на последно място счетоводни улеснения. GPS услугите предлагани от ИПС 7 стават все по популярни, както във бизнеса, така и за лични цели в семейството. Монтирането на проследяващи устройства има много приложения. Освен за лични цели – проследяване на децата ни, които от скоро са шофьори, или къде е любимия човек, така и за фирмения Ви автопарк, за да сте по информиран и да спестите средства и време. Ето и мнението на някои от клиентите ползващи GPS услугите на ИПС 7:

Елиминиране на човешкия фактор:

М. И., собственик на фирма в Пловдив: „Първоначално служителите във фирмата не възприеха монтирането на устройствата добре. Услугата се приемаше като знак на недоверие към самите тях. По това време случаите на кражби на гориво не бяха много, но факта, че макар и рядко ги имаше беше притеснителен. Друго мое наблюдение беше фактът, че шофьорите нямаха стимул за икономично шофиране и пазене на фирмените автомобили. Всеизвестно е, че без значение от вида на автомобила, начинът на шофиране също влияе върху разхода на гориво. Предоставянето на фирмен автомобил със съответните фирмени разходи за гориво не предразполага служителите към пестене на средства. Откакто сложих GPS тракери и ползвам услугите за проследяване и справки, съм наясно с моментния разход на всеки автомобил при всеки курс и по всяко време. В началото служителите мислеха, че услугата е предвидена само и единствено с цел следене и съответно утежняване на атмосферата във фирмата. След първите бонуси, които бяха резултат от икономията на гориво обаче не само аз, а и служителите ми гледаме на услугата положително.“

Тракерите и фонд работна заплата:

И. Г., собственик на фирма в София: „При основаването на фирмата ми стартирах с два буса. Имахме двама шофьори и всички маршрути и транспортни разходи се описваха в тефтер, който беше напълно достатъчен за отчетност. За щастие към днешна дата фирмата ни разполага с 21 буса, които ежедневно пътуват стотици километри. Отчетността ставаше все по-трудна. Екипът ни се разрасна и отворихме позиция за човек занимаващ се само с графиците и разходите на шофьорите. Това обаче се оказа недостатъчно. С колегата на споменатата позиция коментирахме различни варианти, за да облекчим работата. Тогава пред опцията за наемане на още един човек, фирмата ни избра да сключи договор за ползване на GPS услуги. Тракерите вече бяха популярни на пазара. Специалисти в сферата ни показаха нагледно как работи софтуера и какви биха били плюсовете от въвеждането на услугите във фирмата ни. Сега сме наясно с локацията на автомобилте ни във всеки един момент. Справките и пътните листа се генерират автоматично, а пред мен като управител вече не е на дневен ред притеснението, че с разрастване на автопарка ми ще срещам затруднения в управлението.“

Само две от многобройните доказателства, че GPS проследяването на фирмения автопарк пести пари. И време. И усилия на служителите, които в същия момент могат да бъдат по-продуктивни в нещо друго, свързано с пряката им работа. Две от многобройните доказателства, че инвестирането във високи технологии не е просто следване на тренда, а далновидност в предприемачеството.

Коментари: 0

Коментари