Посетете новия портал за покупко-продажба на машини и съоръжения, като натиснете тук.

Онлайн Магазин бебешки и детски дрехи

Bookmark and Share Принтирай Изпрати на приятел
A A
KPD.BG - Онлайн Магазин бебешки и детски дрехи

Информация за контакти:

Цена: 300,000 Публикувана на: 13.04.2021 Сектор: Търговия Местоположение: Пловдив Тип на офертата: Продавам бизнес Уеб сайт: www.funkykids.bg Прегледи: 1121 Гласували: Оценка:

Описание

Представям Ви една уникална възможност за изключително добре разработен онлайн бизнес, с добра възвращаемост.

Сайтът има история от 05.12.2011год., над 7000 регистрирани клиента, фейсбук страница с над 53000 последователя и ново развиваща се инстаграм страница с 1500 последователя в рамките на 1 месец.

Сайтът прави минимум 1000 до 2000 уникални посещения на всеки 24ч. Има разработени над 25000 линка за СЕО оптимизация и добри резултати при търсене в Гугъл
Построен е върху платформа на ОПЕН КАРТ 1.5.5.1.2, и Януари месец 2021 година е направена миграция към една от най-новите версии на Опен Карт - 3.0.2.0 (има възможност за лесен ъпдейт към по-нова версия)

Сайтът предлага както собствена гама от артикули(2500 артикула), така и стока на принципа на дропшипинг(1500 артикула).

Всички налични на склад артикули, са строго подбрани от известни марки на световния пазар. Зареждането става предимно от страни като - Италия, Англия, Испания, Холандия, Германия и Франция. Наличните на склад артикули са в категория на детски дрехи и обувки, с размери от новородени деца до 9 годишни.

Наличната стока на склад се оценява на стойност хххххх лева (част от стоката е с ддс и част без ддс) по цени на ЕДРО.

Надценката на артикулите варира от ххх% до ххх%, според марката и изисквания на дистрибуторите.

Средната стойност на количката е ххх лева с ДДС и размерът на печалбата е около ххх%.

ххх * - стойностите ще бъдат обяснени по телефона, за да се избегне разпространяването на даните към крайните потребители.

Бизнеса се движи от 6 служителя, а именно:

- счетоводител
- продуктов мениджър / маркетолог
- приемчик/изпращач на стоки/пратки
- графичен дизайнер
- програмист (аутсорс услуга)
- адвърдайзер / рекламист (аутсорс услуга)

Аз като собственик на фирмата се занимавам предимно с контрола на целия процес, както и със заявки на нови стоки, комуникация с доставчици и бизнес партньори, задаване на нови цели и взимане на решения.

При постигане на сделка, можете да очаквате следните неща:
- предоставяне на цялата информация относно всички възможни налични анализи по сайта и бизнеса
- предоставяне на всички контакти и канали за комуникация със дистрибутори на световно известни марки в търговията на дрехи за деца, като например: Майорал, Боболи, Гес, Сарабанда, Миноти, Идо, Диркче, Минибанда, Джеки, Софт Тъч, Лили енд Джек, Бабулано и мн. други.
- всички достъпи до партньорски сайтове(пароли), фирмени имейли, модули за сайта и тн.
- предоставяне на контакти при желание за работа с нашия програмист и рекламист
- описана и действаща политика от лицензиран адвокат за ГДПР
- договор за киберсигурност
- платен абонамент за реклама в www.shoppingbulgaria.com
- фейсбук страницата е свързана към онлайн магазина и продуктовата листа
- обучен фейсбук пиксел започнат от 2015-та година
- листа с действащи и завършени фейсбук рекламни кампании
- гугъл адс акаунт с действащи кампании
- регистрация в гугъл аналитикс, яндекс метрика
- абонамент към мейлджет,(софтуер за автоматични имейл кампании / бюлетин към неограничен брой абонаменти)
- абонамент за копирайтинг / 1 статия седмично
- автоматично обновяване на скалдовите наличности на всеки 12ч (при дропшипинг модела)


Има възможност да се продължи работния процес и в настоящото помещение със следните позитиви:

- офис със складова площ общо 280кв. метра в град Пловдив(възможност за прехвърляне на наема към новия собственик 1400лв наем без ДДС) - офиса е обрудван частично от мен, а другата част от оборудването е в собсвеност на наемодателя.

- принет за товарителници "ЗЕБРА"
- 2 компютъра настолни и 1 лаптоп / ползвани по-малко от 1 година /
- 1 фото апарат Никон Д700 заедно със статив и оборудване за продуктова фотография
- 2 принтера
- уредена складова система с лесно намиране на стоките и складо софтуер
- сглобяеми стилажи 8 броя и щендери + много гардероби
- сграда с контролиран достъп, сот и паркоместа пред сградата
- изградена гигабитова интернет връзка с договор към КУЛБОКС
- над 10 броя бюра и столове
- и много друго офис аксесоари

За да движите този бизнес, минимум Ви трябват 2ма служителя, складово помещение и програмист.

Още предимства на сайта:
- сайтът работи и в момента и всичко е актуално
- изключително лесен модул за ЧЕК АУТ в една стъпка, работещ безотказно с итеграция на водещите Български доставчици - Спиди и Еконт / ще предоставя дани и на самия програмист разработчик на модула при необходимост от нанасяне на корекции
- Добре подържани фейсбук и интраграм страници


Препоръка към новия заинтересован собственик за още по-бързо и ефективно развитие на бизнеса:

- допълнителна инвестиция от ххх ххх лева за стока, което ще увеличи продажната възможност на самия сайт
- възможност за потписване на договор с трима от доставчиците за изключителни права на техните продукти и дистрибуция в България(Означава да станете единствен дистрибутор в България и другите търговци ще могат единствено от Вас да зареждат съответните марки)
- въвеждане на неограничен брой нови артикули които да се продават на принципа на дропшипинг

*** Всеки човек който е малко запознат с онлайн бизнеса, знае че на един сайт му е нужна поне 1 година за да се позиционира изобщо в Гугъл и платформата почне да го разпознава, както и доста повече за да бъде оптимизиран. Всичко това, освен много време, отнема и доста средства. По същия начин се отнася в днешно време и за набиране на аудитория и последователи във фейсбук и инстаграм.

Сериозен продавач съм. Всичко подлежи на коментар в рамките на разумното.
Който има възможност да инвестира, всичко му е наредено и може да започне работа буквално в деня на продажбата.

Цена без оборудването: 290 000 лева
Цена с оборудването: 300 000 лева

Цената може да бъде променяна, в последствие на времето.


За всички допълнителни информации, позвънете на посочения телефон. Обаждания по всяко време.


Допълнителна информация

Брой служители: 6 Година на основаване: 05.12.2011