Автомобил за Фуудпанда

НЕАКТИВНА Публикувана:03.06.2019
Прегледи: 11816

Цена 20,000 BGN
Здравейте. Работя от близо година във Фуудпанда София,като доставчик с автомобил. Фирмата плаща по 1 лв за гориво за всяка поръчка, като куриерите, които работят на газ или с ел. автомобил реализират доста по-малък разход, от заплащането, което се явява разлика в полза на куриера. Това е и основанието да предложа следната инвестиция: Идеята ми е инвеститор да закупи ел.автомобил на старо (15-20хил.лв) или да предостави свой такъв, или в краен случай да осигури по-нов автомобил на газ, с който да работя. Всички приходи от въпросната разлика в заплащането на горивото са в негова полза. Аз работих досега с доста стар и труден за шофиране автомобил и не мога нито да го карам повече, нито да инвестирам в ремонти. Електрическите автомобили, както чета в интернет, са доста по-малко изискуеми, от към поддръжка, което ги прави по-перспективни. Параметрите са следните: Аз работя обикновено по 6 дена в седмицата, цели смени (12 часови). На този стандарт се правят 15-20 поръчки в делниците и над 20 в уикенда. Което значи около 17 лв средно за гориво, от което приспадаме примерно 2 лв за ток, ако е ел.автомобил, и се получават 15 лв чисто за инвеститора в делниците, а в събота и неделя малко повече. Фирмата изплаща парите за гориво всяка седмица, като така инвеститора започва възстановяването на инвестицията си още в първата седмица. При този стандарт, прихода е около 400 лв/месец. Инвестицията, при този стандарт се възвръща за около 3 години, оттам нататък всяко отчисление се явява чиста печалба за инвеститора. Автомобила си остава още от началото собственост на инвеститора, на негово име, въпреки, че ще го ползвам аз. Има опция да го закупя на изплащане, отделно от сделката. Срока на сделката, съответно цялата печалба на инвеститора, ще е по договаряне. В момента съм в принудителна почивка, поради повреда в старата ми кола, както и поради нежеланието ми повече да инвестирам в нея, тъй, като много станаха парите за ремонти, а е и много трудна за каране (силно съпротивление на волан и педал, което изморява и самия процес на работа е неприятен). Затова е нужна и някаква сума за гориво за първата седмица, с която да подновя работа, като същата се изплаща през следващата седмица.По-нататък, аз поемам репатриране и ремонт при повреда, но искам да се фиксират някакви праметри. Надеждата е, че както се говори, ел.автомобили са много по-ниско изискуеми от към поддръжка, а и са сравнително нови. Другите позитиви са, че с нов и бърз автомобил се правят повече поръчки и я няма умората от тежкия волан и педал (няма педал и скорости за натискане). При 12 часови смени, постоянното натискане на тези уреди води до умора. За фирмата: Фуудпанда е световно разпространена компания за експресна доставка на храна от заведения до адрес. В България е една от двете най-големи фирми за тази услуга, заедно с Тейкауей (бившо бг меню). Разполага с кадрови състав от около 150 куриера, половината с велосипеди, другата - с автомобили и скутери. Само в София обслужва над 700 ресторанта. Натовареността на фирмата, поне за тази една година, през която съм там, не е падала под 15 поръчки на ден. Фирмата е от 5 години на пазара, развива се постоянно, кани нови куриери, подписва с нови ресторанти, рекламира мащабно. За мен: На 34 години съм, от София, музикант по професия. Работя в бранша от две години и половина. Един от основните куриери съм във фирмата, заради опита и най-вече това, че работя много смени. повечето от колегите работят почасово, т.е. малки смени. Нямам семейство и съм се концентрирал над работата.Имам дългосрочни намерения за работа в тази фирма. Имам книжка от 2007 година, познавам София добре, единствените ми глоби са два фиша за превишена скорост, заради забавени от ресторантите, поръчки. Разполагам с гараж за съхранение на автомобила, тъй, като живея в къща с двор. Рисковете: Рисковете, според мен са минимални, но ги пиша от уважение. 1.Риск от съкращения Всяка фирма може би е изправена пред този риск, вярвам, че Фуудпанда е по-перспективна от тази гледна точка. 2.Риск от умора. Вече доста време, повече от 2.5 години работя пълни смени, в този бранш работното време обикновено е ненормирано, т.е. сам избираш колко да работиш и ако се умориш, намаляваш смените и почиваш 2-3 седмици. Във фуудпанда има задължителен праг от само 20 часа на седмица, което прави така, че може да почиваш почти през цялата семдица, ако се наложи. 3.Смърт или разболяване. Това е нещо, което също е валидно за всеки човек, като риск. Ако нещо се случи с мен, инвеститора запазва сумата, която е генерирал до момента, като си прибира и колата. Като бих добавил, че същата оферта, ако нещо се случи с мен, спокойно може да се предложи и на други мои колеги, които карат трудни за поддържане стари коли. Като цяло, офертата е с изключително малък риск.

Допълнителна информация

Година на основаване: 03.06.2019

За контакт


EMAIL
Съобщение

Новини

Проф. д.ик.н. Петър...

на 30.05.2019

По време на днешното 38-мо редовно общо събрание на...

Ръстът в цените на...

на 19.04.2019

Наблюдава се лек спад в обема на сделките в сектора на...

Българинът трябва да се...

на 18.04.2019

Един от най-успешните мениджъри в световен мащаб –...

Клиентите на ИПС 7 за...

на 30.01.2019

В последните години монтирането на проследяващи...

"Идео Груп" за...

на 17.01.2019

През последните години все по-популярни, особено сред...

Ирина Белчева- една от...

на 14.01.2019

Мисис България, Бизнес Дама, Енергиен експерт, Инженер,...

KPD.BG- бизнес порталът за...

на 10.01.2019

Хиляди обяви и десетки нови потребители всеки ден....

"ИПС 7"- спокойствие и...

на 04.01.2019

Празниците минаха, а с това интереса към предлаганите...

Виж всички