6 стъпки за успешно изграждане на онлайн магазин

2018-11-29

 

Всеки успешно развит бизнес има своите 5 до 10 гарантирани стъпки, които трябва да спазва, за да се докаже като утвърден на пазара. През последните години все по-голяма популярност набират онлайн магазините. Идеята в която търговсият ти обект може да се състои от добре изградено и правилно структурирано web пространство носещо гарантирани приходи е все по-привлекателна за всеки решил да провери опита си и донякъде може би късмета си в търговията. Късмета е необходим за всяко едно ново начинание. От „Иде Груп“, обаче са категорични в няколкото правила, които трябва да се спазят за да успее сайтът да спечели редовни посетители и клиенти.

·         Мобилна версия- Водеща в дигиталния свят в който живеем е възможността потребителите да успяват да пазаруват онлайн дори, когато не са пред компютъра си. От огромно значение за един онлайн магазин е той да предоставя всички възможности, които представя и десктоп версията му.

·         Правилен дизайн- Дизайна е лицето на вашия магазин. Визията с която той ще бъде запомнен и разпознаваем. Важно правило е дизайна да бъде съобразен със стоките и/или услугите, които предлагате.

·         Детайли- Описанието на стоките или услугите, както и подробно описание на всички възможности, които предоставяте на потребителите- от начина на плащане, до различните начини за доставка, висчко трябва да бъде подробно и ясно описано.  

·         Качеството на снимките- Снимки и видеа, колкото повече и колкото по-качествени са снимките и видеата на продуктите ви, толкова по-добре за сайта. В много от случаите качеството на представяне е от по-голямо значение дори от количеството на продуктовия асортимент. Качествените снимки с висока резолюция ще покажат сайта по-най добрия начин, а това от своя страна цялостния дизайн.

·         Социалните мрежи- инвестирайте време в правилно развити youtube, facebook и instagram профили. Излишно е да казваме, че ресурсът на времето прекарано в социалните мрежи не е изгубено, особено във време, в което маркетинга на социални мрежи е най-силният рекламен инструмент. 

·         Не спирайте с развитието- Ако пожънете успех при старта на вашия онлайн магазин това автоматично става причина за вашата последвала работа. Обновяването на наличност, стоков асортимент, тестването на бутони за заявки и запитвания, проверката на текстове и линкове трябва да се превърне във вашето основно сутрешно занимание веднага след първото кафе.

Както всички знаем късметът помага на смелите, успехът идва при работливите!


Обратно