Femperial-бранд за ръчно изработени аксесоари и дрехи с международен потенциал, търси инвеститор

Идея №:4165 Публикувана:01.10.2025
Прегледи: 16

За компаниятa Femperial е бутиков бранд за ръчно изработени аксесоари за коса и чанти, който поставя акцент върху оригиналния дизайн, ръчната изработка и вниманието към детайла. Историята на бранда започва през 2020 г., по време на пандемията, когато основателката превръща своето хоби в начин за изразяване и устойчив бизнес проект. Официалното дружество в България е регистрирано през декември 2021 г., като в този период основната дейност включва производство на аксесоари и внос на дрехи от Турция, а оборотите достигат 3 000-4 000 лв. месечно. През 2024 г. брандът е преместен в Мюнхен, Германия с цел създаването на повече международни контакти и разпространението на бизнеса на международния пазар. Въпреки липсата на платена реклама, Femperial успява да реализира обороти изцяло от органични поръчки. Това показва реален пазарен интерес към продуктите, който е потвърден и от клиентските оценки - Etsy магазинът има средна оценка 5 звезди от клиентите си. В допълнение към Etsy, брандът развива още в началото на стартирането на компанията собствен онлайн магазин на платформата Shopify, който в момента е временно спрян с цел обновяване - нова продуктова фотография и ребрандирана визия. Shopify сайтът е планиран като основен канал за бъдещи продажби, тъй като осигурява независимост от маркетплейсите и позволява по-ясна бранд идентичност. Femperial вече разполага и с изградена мрежа от контакти - доставчици на платове в Турция и Италия, както и шивашки ателиета в България. Това осигурява надеждна база за бъдещо производство и скейлване, включително. База и ресурси Брандът вече има изградена материална и творческа база, която позволява работа и развитие: - разработени кройки и модели на аксесоари; - професионална шевна машина; - наличност на платове и материали за бъдещи колекции; - офис оборудване, необходимо за организация и управление на процесите. Това гарантира, че при осигурено финансиране може да се премине бързо към мащабиране на производството и увеличаване на продажбите. Освен онлайн присъствието, брандът предлага и уъркшопи за изработка на чанти. До момента приходите от тях варират средно до 300 евро нетна печалба на месец. Това направление е по-скоро допълващо и с имиджов характер, отколкото основен източник на устойчиви приходи като форматът на уъркшопите е разработен и дигитално. Основни предизвикателства Най-голямата спънка за разрастването на Femperial винаги е липсата на финансиране в маркетинга - платена реклама, инфлуенсър партньорства и изграждане на силно присъствие в социалните мрежи. Въпреки органичния интерес, мащабирането на продажбите е трудно без инвестиции в популяризация и позициониране на бранда. Приоритети за развитие 1. Финансиране на маркетинг, реклама и инфлуенсър партньорства - ключова стъпка за увеличаване на продажбите и достигане до по-широка аудитория. 2. Позициониране на Femperial като разпознаваем бранд в Европа чрез стратегически маркетингови кампании, колаборации и разширяване на продуктовото портфолио. 3. Ателие/шоурум - възможност за развитие в следващ етап. Производството в България предлага по-ниски разходи и подкрепя местното занаятчийство, докато Мюнхен осигурява по-добро международно позициониране и достъп до креативна общност. Локацията ще се избере според стратегията на инвеститора и обема на финансирането. Заключение Femperial вече има доказан интерес от клиенти, стабилна основа и отлични отзиви. С правилното финансиране за маркетинг и бранд позициониране, проектът има потенциал да се превърне в устойчив и разпознаваем моден бизнес с европейско присъствие, да осигури работни места за хора в модния и шивашки бранш, както и да развие капацитет за достигане до известни лица и ключови модни събития в Европа.
Публикувана на: 01.10.2025 Прегледи: 8
Коментари: 0

Коментари

За контакт


Съобщение

Новини

Проф. д.ик.н. Петър...

на 30.05.2019

По време на днешното 38-мо редовно общо събрание на...

Ръстът в цените на...

на 19.04.2019

Наблюдава се лек спад в обема на сделките в сектора на...

Българинът трябва да се...

на 18.04.2019

Един от най-успешните мениджъри в световен мащаб –...

Клиентите на ИПС 7 за...

на 30.01.2019

В последните години монтирането на проследяващи...

"Идео Груп" за...

на 17.01.2019

През последните години все по-популярни, особено сред...

Ирина Белчева- една от...

на 14.01.2019

Мисис България, Бизнес Дама, Енергиен експерт, Инженер,...

KPD.BG- бизнес порталът за...

на 10.01.2019

Хиляди обяви и десетки нови потребители всеки ден....

"ИПС 7"- спокойствие и...

на 04.01.2019

Празниците минаха, а с това интереса към предлаганите...

Виж всички