Посетете новия портал за покупко-продажба на машини и съоръжения, като натиснете тук.

Политическа партия "Ум"

Bookmark and Share Принтирай Изпрати на приятел
A A
KPD.BG - Политическа партия

Информация за контакти:

Публикувана на: 12.09.2021 Тип на идеята: Търся финансиране Прегледи: 649

Описание

Нова политическа партия с идеи за фундаментални реформи в държавата, търси съмишленици и спонсори за своята реализация. Партията съдържа в програмата си идеи, като: 1.Истинска демокрация - сто процентово подчинение на партиите на програмата им и забрана взимане самосиндикални решения извън нея. Само така - чрез сто процентово съответствие на програмата спрямо идеите на избирателя може да се наложи гражданска власт и властта да бъде в народа. Всякакво решение от страна на партията, извън програмата й, представлява изземване властта от народа и упражняване на диктатура над него. За всички въпроси, извън програмата, следва да се инициират референдуми. Само така властта ще бъде в народа. Не може това просто да гласуваш за някого и да го сложиш на власт той да решава, да се тълкува, като власт в народа. Какво зависи от народа, ако това е власт в народа (демокрация) ? Нищо. Народа просто посочва от 20-30 варианта кой да го управлява, подчинява и поробва. Това не е власт. Това може да е власт само, ако избирателя знае какви точно решения ще вземе партията (освен упоменатите в програмата - но те обикновено са малко на брой). Съответно това граничи с ясновидство и няма как да го има. И заради това, няма как да говорим въобще за власт, защото гражданина не е сигурен, а се надява, вярва в това. Затова се казва ' доверие в партията'. Да, но властта, като понятие е твърдо явление и не може да лежи на уклончиви понятия, като доверие и надежда. Гражданина има идеи, ценности, които искат да се случат в държавата. Съответно единственото, което може да се нарече власт е, ако партията ги представи в програмата си. Съответно за власт в народа може да говорим само за онези избиратели, които са доволни от програмата на партията, но без партията да взема решения за странични въпроси. Защото, избирателя постановява своята воля, чрез програмата на партията и съответствието , между нея и своите идеи. Няма как решения, взети от партиите, извън тези п рограми, да са власт в избирателя/народа. Те са диктатура. Самосиндикално разпореждане от страна на партиите и следва да бъде забранено. За тези странични въпроси са необходими референдуми. 2.Разрешаване на отхвърлителен вот на парламентарни избори. На референдум е разрешено да се гласува с 'не' срещу дадено предложение. Защо на парламентарни избори не е разрешено да се гласува с 'не' срещу дадени партии ? И как депутата, който уж представлява мен - избирателя, може да гласува с 'не' на дадени предложения в парламента, а аз, който реално съм властта, на избори не мога ? Нали аз гражданина съм властта, заедно с другите, с които сме формирали мнозинството ? Значи ние сме журито. Съответно - ако сметнем, че една партия не заслужава да бъде в парламента, ние гражданите следва да имаме правото да противопоставим своето 'не' , като вот, срещу нея и онези, които гласуват с 'да' за нея. 3.Разсекретяване на вота и разрешаване коалиране/консолидиране на вота. Човешко право е избирателя да заяви за кого гласува. Това е свобода на словото. И въобще да обявява намеренията и позициите си. Протестите затова са разрешени. Освен това, човешко право е избирателите да нагаждат вота си един спрямо друг, да се коалират и консолидират. Не може партиите, които са инструмент на народа, да може да се коалират, а избирателите, които реално са властта - не. Това не е продаване на гласове или друга измама. Ето пример: Едните избиратели имат твърди намерения, а други имат два-три варианта, които одобряват, като един от вариантите е този на твърдите избиратели. Съответно тези с няколкото варианта избират да гласуват така, както онези с твърдия избор, коалирайки се и консолидирайки се с тях. Защо иначе да гласуват за някой от другите си варианти, като знаят, че няма да съберат електорат ? Така, коалирайки се с други избиратели,знаейки, че те имат по-голям брой, увеличават шанса да повлияят и да постигнат нещо. За което е нужно разсекретяване. Забраната на това е цензура над човешките права. На изборите април 2021 се получи точно това, неволно - позициите на гражданите се осветлиха. Затова може би, до следващите избори юли 2021, близо 200 000 души се отцепиха от Герб. Вероятно, защото видяха, че Слави има доста сериозни позиции. Съответно щяха да го направят още преди това, ако вота беше обявен. Съответно затова е важно да се знае. Не е лъжа, не е продажба на гласове или нещо подобно . Това е правото на хората да бъдат единни, да се борят заедно за доброто на своята страна. Тук не говорим за изкривяване, модифициране на вота. А за избор от няколко варианта, кой да избереш, спрямо други българи, които са обявили твърдия си вот. Освен това, с разсекретяването върви и аргументацията - така по-лесно хората ще общуват, ще вадят доводи защо искат конкретно дадена партия да е в парламента, а не друга. По този начин едни българи биха могли да убедят други в истинността, в правотата на своите позиции. Вместо това, досега царува едно задкулисие, енигматичност и мъгла. Типично въобще за цялата ни политика. И въобще, всякакви политически процеси трябва да бъдат на светло. Срещи на наши дипломати с чужди. Преговори на партии за съставяне на правителство... И т.н. 4. Право на контраподписка при иницииране на референдум. Това е поредната цензура - може да се събира подписка за референдум, но не може против него. Защо ? Много хора може да не искат този референдум да се състои. Съответно трябва да имат право на контраподписка с отрицателен подпис. Човешко право е да кажеш 'Не'. 5. Забрана кредитори да правораздават. Това е поредната правна цензура. Не може кредитор да решава дали клиента е некоректен или коректен. Не може да изпраща клиента в някакво ЦКР (централен кредитен регистър на некоректните платци)., защото не е съд. Най-малкото клиента може да е бил психично болен при самото подписване на договора, разсъдъка му да е бил увреден. Заради което е нужна психоекспертиза и въобще съдебно дело. Кои са кредиторите, че да решават ? И след, като има такъв регистър, защо няма същия за кредитори ? Аз мога да посоча поне два кредитора, които са ме ощетявали с некоректни действия. Заличаване кредитния регистър и информацията в него. Тя не е законна. Не може някакви кредитори да правораздават в правова държава, за каквато претендираме. За повече информация, кой съм аз и цялата програма на партията ми - на имейл. Ще ви представя цялата програма на партията, съдържаща фундаментални идеи за реформи в основни сектори на държавата. Да върнем властта в народа.
Коментари: 0

Коментари