Метод за промотиране на продукти

Идея №:3220 Публикувана:11.03.2020
Прегледи: 2638

Здравейте. Идеята, която представям, е свързана с по-детайлен начин за промотиране на продукт. Много клиенти, в супермаркет например, нямат финансова възможност да купят и опитат нови продукти, които все още не познават. Има го може би , освен финансовото затруднение, също и страха от разочарование от това, че си изгубил парите си, ако продукта не ти хареса. Затова си мисля, че е добра идея дадени продукти (хранителни например) да се предлагат разчастено, на малки части, където клиента заплаща само една малка част, колкото да опита продукта. Примерно един шоколад се разделя на 10 малки парченца и клиента закупува само едното за 5-10 ст например. Така, срещу малка сума, може да опита много от непознатите неща, за които иначе трябва да заплати цялата стойност, натоварвайки се с риска да не му харесат.
Публикувана на: 11.03.2020 Прегледи: 1319
Коментари: 0

Коментари

За контакт

Димитър Величков

Обади се
Съобщение
  • Skype

    Новини

    Проф. д.ик.н. Петър...

    на 30.05.2019

    По време на днешното 38-мо редовно общо събрание на...

    Ръстът в цените на...

    на 19.04.2019

    Наблюдава се лек спад в обема на сделките в сектора на...

    Българинът трябва да се...

    на 18.04.2019

    Един от най-успешните мениджъри в световен мащаб –...

    Клиентите на ИПС 7 за...

    на 30.01.2019

    В последните години монтирането на проследяващи...

    "Идео Груп" за...

    на 17.01.2019

    През последните години все по-популярни, особено сред...

    Ирина Белчева- една от...

    на 14.01.2019

    Мисис България, Бизнес Дама, Енергиен експерт, Инженер,...

    KPD.BG- бизнес порталът за...

    на 10.01.2019

    Хиляди обяви и десетки нови потребители всеки ден....

    "ИПС 7"- спокойствие и...

    на 04.01.2019

    Празниците минаха, а с това интереса към предлаганите...

    Виж всички