8 ключови правила за стартирането на бизнеса ви

12.12.2016г.
8 ключови правила за стартирането на бизнеса ви

В днешно време имаме много възможности за развитие. Това е епоха, в която всеки който има мечта или хоби може да го превърне в бизнес. Лошата новина е, че много предприемачи вече дeйстват и конкуренцията нараства, така че колкото по-дълго чакате, шанса да стигнете първи намалява. Добрата новина е, че повечето от предприемачите още не са научили новите правила, така че все още има място за скок пред тълпата.

Ето някои от ключовите нови правила:

1. Корпорация с ограничена отговорност (ООД) може да се образува в повечето държави за по малко от 100 долъра директно през интернет, без адвокатска помощ. Това ще запази финансовите и законодателните задължения, далеч от личните ви активи.

2. Създайте си бизнес план онлайн, но не чакайте за финансиране. Твърде много предпиемачи мислят, че плановете са за инвеститори и инвеститорите са необходими за изграждане и стартиране. Нито едно от двете твърдения не са правилни. Вие се нуждаете от прост план, за да определите реалните ви постижения, не се нуждаете от инвеститор. Ще ви отнемат усилия конктрола и собствеността.

3. Работете от вашето свободно място и пазете документите си. Не мислете, че имате нужда да наемате офис за започване на бизнес или счетоводител за проследяване приходите и разходите ви.  Има няколко лесни за използване счетоводни пакети като QuickBooks.

4. Намерете си, или си направете сами съоръжения за хардуерни прототипи. Изграждането на прототипа може да бъде забавление за вас.

5. Създаване и регистриране на интелектуалната собственост онлайн. В новото стартиране има огромна конкурентна стойност при регистрирането на интелектуална собственост. Търговските марки, авторските права и дори патенти, могат да бъдат завършени онлайн от всеки чрез U.S. Patent and Trademark Office за няколко стотин долъра.

6. Използвайте виртуални онлайн асистенти, за да допълват вашите усилия. Пропуснете разходите за заплати, офис оборудване и социални придобивки на служителите, с помощта на дистанционни услуги и свободна практика. Те осигуряват целева експертиза, може с гъвкавост да се увеличат или намалят ресурсите.

7. Използване на ниска цена за абонамент на софтуер и изчислителни облаци (cloud computing). С Google или Amazon може да получите всички приложения и изчислителна сила, от която се нуждаете, без да мислите за IT специалисти. Всички разходи са месец за месец с мащабирани опции, за да съответстват на размера на вашия бизнес.

8. Възползвайте се от социалните медии и безплатните сайтове за маркетинг. Много от предприемачите днес изграждат и поддържат свои собствени уеб сайтове.

Разбира се не всички нови стартъпи могат да се развият по този начин, така че си изберете една идея, която се вписва. В най-лошия случай, ако не проработи, това ще бъде един поучителен опит.

Коментари: 0

Коментари