Посетете новия портал за покупко-продажба на машини и съоръжения, като натиснете тук.

Български завод за радиатори с рекорд в продажбите

Bookmark and Share Принтирай Изпрати на приятел
A A
Български завод за радиатори с рекорд в продажбите

Българския завод за радиатори „Корадо-България” АД отчете рекорден ръст на продажбите си за 2015г. Вчера, от завода направиха пресконференция, именно за да обявят резултатите си за 2015г.

Производството на завода се е увеличило с 35% до 398 958 броя радиатори за 2015г., в сравнение с 295 187 броя за 2014г. Завода бележи и ръст на печалбата от близо 50%. Само за година приходите на „Корадо-България” АД се увеличават с малко над 5 млн. лв, от 21,121 млн. лв. през 2014. до 27,629 млн. лв. през 2015г.

Разбира се има и ръст на нетната печалба на дружеството, съответно от 1,321 млн. лв до 1.932 млн.лв.

Продукцията на завода е изключително популярна у нас и всяка година завода продава около 17 хиляди радиатора в България. Освен в България, продукцията на „Корадо-България” АД е много търсена и в чужбина, като основни пазари на компанията остават Русия и ЧехияГермания бележи силен ръст на търсенето и от компанията очакват голяма поръчка от там.

Като цяло в международен план ръстът на продажбите възлиза на 34%, като най-осезаем е този вУкрайна – 140% и този в Румъния – 76%. Сред пазарите на дружеството са още Япония, Франция, Швеция, Дания и Швейцария.

Новите данни за развитие на инвестиционната програма на дружеството са на стойност 25 млн. лева, която трябва да го превърне в един от десетте лидера в света.

През 2014г. дружеството инвестира 6 млн. лв в допълнителен производствен капацитет, който наложи увеличение на персонала в завода с 11%. От ръководството на компанията коментират, че в момента се извършва втория етап от инвестиционната програма, който предстои да приключи съвсем скоро. 4 млн. лв. са инвестирани в нови мощности, с които завода ще започне производство на нов тип радиатори за баня.

От дружеството се надяват това да ги изведе на 1-во място по продажби в Европа.

Коментари: 0

Коментари