Бизнес без реклама е като да намигаш на момиче в тъмното

16.08.2013г.
Бизнес без реклама е като да намигаш на момиче в тъмното

Както е казал Уолтър Стюард, да правиш бизнес без реклама е като да намигаш на момиче в тъмното. Ти знаеш какво правиш, но никой друг не знае.

А самите начини за рекламиране са толкова разпространени и са толкова много, че винаги можете да откриете такъв, който да е подходящ за Вашия бизнес и дори не изисква голяма инвестиция (Pinterest, Facebook, размяна на линкове). Изключително подходящ пример за това е най-скорошната рекламна кампания на Coca – Cola, използваща прости надписи на етикетите, което предизвика потребителите да купуват продукта само заради тях.

За това и държим да припомним някои крилати фрази на известни успели личности за рекламните кампании и рекламата като цяло.

Според Бил Гейтс: „Вашите най-недоволни клиенти са най-големия Ви източник на знание.“

Фред Либоу, който е организатор на градския маратон в Ню Йорк пък твърди: „Никога не подценявайте силата на тениската!“

Лео Бърнет подхожда с хумор към темата: „Научих, че е много по-лесно да напишеш реч за добрата реклама, отколкото да напишеш добра реклама."

Милионерът Барнъм казва за рекламата: „Нищо не създава голяма тълпа както тълпата.“ /Историята на Барнъм за петте тухли можете да прочетете тук/

Дейвид Огилви също има велики мисли за рекламните кампании: „Ако имате щастието да създадете велика рекламна кампания, скоро ще видите, че друга агенция ще ви я открадне. Това дразни, но нека не ви безпокои – никой никога не е изграждал бранд, имитирайки другите."

"Аз съм от школата, която държи, че рекламата продава, без да привлича внимание към себе си. Тя трябва да прикове вниманието на човека към продукта. Вместо да казва „Каква умна реклама”, човекът трябва да възкликне „Не знаех! Трябва да изпробвам този продукт!”

За Жак Сегела рекламата е мръсна работа: "Не казвайте на майка ми, че работя в рекламата… тя си мисли, че съм пианист в бардак."

Според Фред Алън "Рекламната агенция е 85% бъркотия и 15% изпълнение на възложената работа."

А може би така се получават най-добрите реклами?

Коментари: 0

Коментари