Те успяха, защо и ние да не го направим?

29.09.2014г.
Те успяха, защо и ние да не го направим?

Представяме Ви пет преуспели младежи на възраст до 21 - години.Разберете сами как 8$ се превръщат в 1млн. долара.

 

Бен Касноча, 19 г.

Малко хора са основали софтуерна компания и са написали книга преди да навършат 19 г. Бен Касноча е един от тях.

Вдъхновен от преподавателя си по програмиране, Касноча основал фирмата Comcate, която продава софтуер, разработен да помогне на местните органи на властта да се справят със жалбите на гражданите. Това е втората фирма на Касноча, а той е само на 14 години.

Когато става на 17, Касноча влиза в класацията на Business Week за 25-те най-добри предприемача до 25 години. Независимо, че управлява Comcate, той все пак намира време да бъде капитан на обора по баскетбол и редактор на „Devil's Advocate“, училищния вестник.

След като завършва училище, Касноча пътешества и написва книгата си „My Start-Up Life: What a (Very) Young CEO Learned on His Journey Through Silicon Valley“. Неговият блог, обсъждащ всичко – от технологии до политика, е наречен едно от 25-те най-популярни бизнес издания в Силиконовата долина.

Касноча вече е студент в колежа Claremont McKenna в Калифорния, което изглежда почти абсурдно на фона на неговия успех.

 

Стефан Йелин, 19 г.

Стефан Йелин обича политиката и е ветеран в политическите войни. Той е един от най-уважаваните блогъри в Daily Kos. Йелин съветва политическите кандидати как да общуват с обществото на Мрежата. На 15 години той е наречен „бъдещият Трипи“, по аналогия с Джо Трипи, който събираше средства за Демократичната партия в Интернет за кампанията на Хауърд Дийн. Йелин казва за себе си: „Аз искам един ден да бъда по-добър от Трипи“.

Новата цел на Стефан Йелин е да преподава история в колеж.


Ашли Куолс, 17 г.

Тя е загадка – как можа $8 да превърне в $1 милион? Преди три години Ашли взема на заем от майка си $8, купува домейна Whateverlife.com и започва да публикува готови форми за страниците на MySpace, безплатни за сваляне. Най-често срещаният елемент в тях са любимите на Ашли розови сърца, разположени на групи или по различни схеми, често в комбинация с други свежи картинки и текстове от популярни хитове.

Привличайки всеки ден стотици хиляди посетители (най-вече посетителки), нейният сайт бързо е забелязан от рекламодателите. През миналата година, Whateverlife.com достигна 7 млн. уникални посетителя на ден и спечели $1 млн. доходи от реклама.

 

Андрю Съдърланд, 18 г.

Всичко започва с един тест по френски език. Учителката на Андрю му поставила задание да научи 111 наименования на животни на френски. Той се опитвал да направи това заедно с баща си, и мислено си повтарял колко трудно и неприятно е това. Както всеки човек, който не харесва нещо и той започнал да мисли за начин как да го направи по-лесно и същата вечер написал първите редове код на Quizlet, програма, улесняваща ученето и запомнянето на чужди думи и изрази. Целта при създаването Quizlet е била ученето на думи да се превърне в нещо приятно, забавно и интересно.

За да популяризира своята програма, Съдърланд създава компанията Brainflare, заедно с баща си като главен финансов съветник. Но целта на младия човек не са парите – той вече е приет като студент в Масачузетския технологичен институт.


Аншул Самар, 14 г.


Подобно на Андрю Съдърланд, Аншул Самар започва предприемаческа кариера, като търси алтернатива на досадните методи за изследване – неговата област е химията. Той създава Elementeo, игра на карти, базирана на химичните елементи, в която играчите се борят да намалят електроните на своите противници до нула.

 

В резултат, Аншул създава компанията Alchemist Empire, Inc., предназначена за популяризация на играта, на която е изпълнителен директор.

Коментари: 0

Коментари